آرشیو مهر ماه 1401

شرکت راهکار الکترونیک سهند

مزایای اصلی استفاده از وب سایت ریسپانسیو این است

۲۷ بازديد

مزایای اصلی استفاده از وب سایت ریسپانسیو این است

تجربه بصری سازگار ؛
تجربه کاربری بهتر ؛
عدم نیاز به تغییر مسیر ؛
کاهش نرخ پرش ؛
نیازهای نگهداری کمتر ؛
سرعت بارگذاری صفحات وب بالا ؛
بدون هزینه اضافی برای ایجاد و نگهداری نسخه های مختلف ؛
گزارش تحلیلی آسان

طراحی سایت در تبریز
اگرچه طراحی واکنش گرا بی عیب و نقص نیست ، اما معایب خود را دارد ، به عنوان مثال ،

به طور کامل بهینه نشده است ؛
می تواند عملکرد را کند کند ؛
ممکن است از ناسازگاری مرورگر وب رنج ببرد.
اجرای کمپین های تبلیغاتی را با چالش مواجه می کند.
بسته به نوع دستگاه مورد استفاده ، ارائه موارد مختلف به کاربران مختلف را با چالش مواجه می کند.
با این وجود ، مزایای قابل توجهی نسبت به سایر راه حل ها داشت و دارد. بنابراین امروزه طراحی سایت واکنش گرا یک استاندارد برای وب سایت ها است.

چگونه با طراحی مجدد وب سایت مقابله کنیم

۲۷ بازديد

چگونه با طراحی مجدد وب سایت مقابله کنیم

گاهی اوقات، یک وب سایت ممکن است منسوخ به نظر برسد و نیاز به یک تعمیر اساسی داشته باشد. یا ممکن است عملکردهای جدید زیادی مورد نیاز باشد، شروع دوباره بهترین گزینه است. اما یک وب سایت موجود دارای ترافیک و بازدیدکنندگان منظم خواهد بود. و حتی اگر سایت به اهداف خود نرسد، ممکن است مقداری درآمد ایجاد کند. بنابراین، طراحی مجدد کامل وب سایت باید با دقت انجام شود.

 

طراحی مجدد سایت می تواند بسیاری از مسائل را حل کند. برای مثال، تجربه کاربری بهتر، نرخ پرش را بهبود می بخشد و درآمد را افزایش می دهد. و طراحی مجدد سایت ممکن است برای دستیابی به اهداف تغییر یافته یک کسب و کار یا صاحب سایت ضروری باشد. با این حال، برای موفقیت، طراحی مجدد وب سایت باید با دقت برنامه ریزی شود. بنابراین، در اینجا مراحلی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که طراحی مجدد وب‌سایت بیش از آنچه که اصلاح می‌کند خراب نمی‌شود.

نیاز به طراحی مجدد را تأیید کنید

 

بازطراحی های قابل توجه با خطراتی همراه است. بنابراین، اولین قدم قبل از شروع چنین پروژه ای این است که اطمینان حاصل کنید که طراحی مجدد کامل لازم است. در واقع، ممکن است جایگزینی برای شروع با یک تکه کاغذ خالی وجود داشته باشد. برای مثال ممکن است فقط ظاهر کلی سایت باشد که ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد. در این صورت، چند تغییر ظاهری یا یک تم جدید ممکن است کافی باشد.

اهداف طراحی مجدد را تعیین کنید

 

قدم بعدی رسیدن به اهداف طراحی مجدد سایت است. برای مثال فرض کنید که عملکرد جدیدی مورد نیاز است. در آن صورت، مشخصات کامل توابع اضافی مورد نیاز خواهد بود. از طرف دیگر، هدف ممکن است شامل افزایش سرعت سایت، کاهش نرخ پرش یا افزایش فروش باشد. در این صورت، چگونگی دستیابی به آن اهداف باید مستند شود.

چه چیزی باید بماند و چه باید برود؟

 

گام بعدی چیزی است که طراحی مجدد سایت را از توسعه یک وب سایت کاملاً جدید متمایز می کند. و آن مرحله درک این است که چه چیزی اکنون در سایت کار می کند و چه چیزی نیست. سوالات حیاتی زیر چگونگی پیشبرد طراحی مجدد بدون تخریب دارایی وب موجود را مشخص می کند.

1چه کسی از سایت بازدید می کند و چه چیزی آن بازدیدکنندگان را جذب می کند؟

 

قبل از اینکه به تغییر هر چیزی فکر کنید، باید بدانید چه کسانی از وب سایت بازدید می کنند و چرا می آیند. بنابراین، به درک اینکه چه نوع افرادی از سایت استفاده می کنند کمک خواهد کرد. و باید در مورد عبارات جستجویی که بازدیدکنندگان را جذب می کند تحقیق کنید. همچنین به شما کمک می کند که بدانید کدام بخش از مخاطبان هدف در حال حاضر از سایت بازدید نمی کنند.

 

درک اینکه چه چیزی افراد را برای بازدید از سایت ترغیب می کند، طراحی را قادر می سازد تا نیازهای آن افراد را برآورده کند. به عنوان مثال، اگر مردم عمدتاً برای خرید مراجعه کنند، عملکرد فروشگاه برجسته ترین جنبه سایت خواهد بود. با این حال، اگر افراد برای یافتن پاسخ سؤالات وارد وب‌سایت شوند، ممکن است وبلاگ به برجستگی بیشتری نیاز داشته باشد.

 

2کدام یک از صفحات موجود با ارزش ترین هستند؟

 

قدم بعدی شناسایی صفحاتی از سایت است که در حال حاضر ترافیک جذب می کنند. و برای صفحاتی که ترافیک ایجاد می کنند، باید بدانید که آیا قالب فعلی به نتایج دلخواه می رسد یا خیر.

 

بهتر است ابتدا صفحات را بر اساس ترافیک رتبه بندی کنید. صفحاتی با صفحات بالا صفحاتی هستند که باید با بیشترین دقت طراحی مجدد شوند. اما تبدیل ها نیز بسیار مهم هستند. بنابراین، شما همچنین باید تبدیل ها را برای هر صفحه تجزیه و تحلیل کنید.

 

در صفحاتی که ترافیک بالایی دارند و نرخ تبدیل بالایی دارند، حداقل طراحی مجدد توصیه می شود. با این حال، در صفحات پربازدید با تبدیل کم، بهینه سازی موتور جستجو به وضوح کار می کند. اما دلایل نرخ تبدیل پایین باید درک و رفع شود. صفحات با ترافیک و تبدیل کم خطر کمتری در طراحی مجدد وب سایت دارند. بنابراین می توان آنها را به طور بالقوه حذف یا تغییر داد.

3چه چیزی باعث تشویق یا جلوگیری از تبدیل ها می شود؟

 

دو نکته فوق به ارزش صفحات جداگانه مربوط می شود. با این حال، نحوه استفاده بازدیدکنندگان از هر یک از آن صفحات نیز باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، آیا مردم دعوت به اقدام را پیدا می کنند؟ آیا کاربران پس از خواندن یک محتوای خاص از سایت خارج می شوند؟ و آیا سایت نرخ رها کردن سبد خرید بالایی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات، باید رفتار کاربران در سایت را تجزیه و تحلیل کنید.

 

Google Analytics برخی از بینش های مفید رفتار کاربر را نشان می دهد. به عنوان مثال، Analytics به شما می گوید که کاربران برای اولین بار در کدام صفحه قرار گرفتند، از کدام صفحه بازدید کردند و از کدام صفحه از سایت خارج شدند. اما برای درک رفتار کاربر در صفحه، نقشه حرارتی وب سایت احتمالا بهترین داده ها را ارائه می دهد. درخواست بازخورد از کاربران در مورد خروج از سایت یا ترک سبد خرید نیز کمک کننده خواهد بود.

نتیجه

 

یک وب سایت ممکن است نیاز مبرمی به طراحی مجدد داشته باشد. با این حال، احتمالاً برخی از جنبه‌های سایت وجود دارد که ارزش حفظ کردن را دارند. بنابراین، بهتر است پیدا کنید کدام صفحات بازدیدکنندگان را جذب و تبدیل می کنند. و جداسازی کنید که چه چیزی افراد را به سایت جذب می کند و چه چیزی باعث می شود که آنها نیز زودتر از سایت خارج شوند. با این حال، بسیار مهم است که به خاطر تغییر تغییراتی ایجاد نکنید، زیرا به قول معروف، اگر خراب نشد، آن را تعمیر نکنید!

اولین مطالب آزمایشی من

۲۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۸ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.