آرشیو آذر ماه 1401

شرکت راهکار الکترونیک سهند

جسنواره یلدایی طراحی سایت

۱۹ بازديد
جشنواره یلدایی طراحی سایت
https://irres.ir
30% تخفیف

تکنیک های کلیدی برای بهبود عملکرد وب سایت

۱۵ بازديد

تکنیک های کلیدی برای بهبود عملکرد وب سایت

 

 

طراحی سایت در تبریزطراحی سایت ارزان در تبریز

در دنیای دیجیتال امروزی، کسب‌وکارها بیشتر بر بهبود توانایی و چابکی وب‌سایت خود برای دستیابی به چشم‌اندازهای تجاری متمرکز هستند، زیرا روزانه میلیون‌ها وب‌سایت برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. متأسفانه، بسیاری از این وب سایت ها کاربر پسند نیستند - در حالی که بایت اول را در نظر می گیرند

عملکرد ضعیف وب سایت بهینه شده با تعدادی از مسائل از جمله زمان بارگذاری کند، کاربر پسند نبودن، ناسازگاری کاربر و غیره غرق شده است. این مسائل نشان می دهد که وب سایت شما نه تنها تبدیل در وب سایت را از دست می دهد، بلکه در آینده این ضرر برای بدتر شدن نتایج سایت بزرگتر می شود. ضربه نهایی - به دلیل اختلاف چند ثانیه ای، پتانسیل های زیادی به زهکشی منتهی می شود

زمان بارگذاری کل زمان صرف شده برای ارائه وب سایت شما در مقابل بازدیدکنندگان است. بنابراین، وب‌سایتی که زمان بیشتری برای نمایش در اختیار کاربران می‌گذارد، بازدیدکنندگان و تبدیل‌های خود را از دست می‌دهد و در نتیجه نرخ پرش بالایی دارد. بنابراین، افزایش عملکرد وب سایت از دیدگاه SEO شما را قادر می سازد تا به معیارهای جدیدی در سفر جذب مشتری دست یابید.

تعجب می کنم که چگونه بهبود یابد؟ اگر می‌خواهید عملکرد وب‌سایت و سرعت بارگذاری خود را با کاربرپسندی بهتر برای کاربران بهتر کنید، باید به توصیه‌های گوگل نگاه کنید…

ممکن است دلایل زیادی برای عملکرد ضعیف وب سایت شما وجود داشته باشد، در نظر بگیرید:

 

  • کدهای سنگین HTML، CSS، JAVA.
  • تصاویر یا ویدیوها یا پیوندهای ویدیویی بهینه نشده در محتوای شما.
  • تغییر مسیرها
  • مدیریت نامناسب حافظه پنهان
  • میزبانی سرور
  • افزایش زمان مسدود شدن
  • زمان بیشتر برای تعامل - FCP، FID، LCP
  • پلاگین های استفاده نشده یا حجیم

ابزارهایی برای اندازه‌گیری مشکلات وب‌سایت وجود دارد، نمرات بیشتر توسط ابزارها بر اساس عملکرد ارائه می‌شود، با فهرستی از مشکلاتی که مانع از پیشرفت برنامه وب شما می‌شود. از این ابزارها برای اصلاح بهینه سازی و داشتن یک وب سایت بهتر استفاده کنید.

 

در اینجا راه های اساسی برای بهبود عملکرد یک وب سایت آورده شده است. با تمرکز بر روی چند تکنیک مختلف، می توانید سرعت و عملکرد کلی سایت خود را به شدت بهبود بخشید.

 

12 نکته موثر در مورد اینکه چگونه سرعت وب سایت خود را افزایش دهید و تمام تلاش خود را در درازمدت به ثمر برسانید تا عملکرد ناسالم خود را شکست دهید.

نکاتی برای بهبود عملکرد وب سایت:

برنامه میزبانی وب خود را ارتقا دهید

منصفانه است که بگوییم اکثر صاحبان وب سایت برای اولین بار یک برنامه میزبانی مشترک را انتخاب می کنند. این طرح های میزبانی بسیار آسان، کم هزینه و مناسب برای شروع هستند و اگر وب سایت شما ثابت بماند، آن طرح میزبانی می تواند مناسب باشد. اما، اگر محتوای مترقی ارائه دهید، در نهایت سایت شما توسعه می یابد و با عقب نشینی مواجه می شود. اگر این مورد شماست، بهترین تصمیم این است که برنامه میزبانی وب خود را ارتقا دهید. در این صورت کاربران شما خوشحال خواهند شد، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، رتبه بندی وب سایت شما قوی باقی می ماند و وب سایت شما می تواند رشد کند و مطابق نیاز شما تغییر کند.

کش کردن مرورگر LEVERAGE را فعال کنید

دلیل اصلی ضروری بودن کش مرورگر این است که بار روی وب سرور شما را کاهش می دهد که در نهایت با افزایش سرعت صفحه، زمان بارگذاری وب سایت را برای کاربران شما کاهش می دهد.

 

هنگامی که از یک صفحه وب سایت بازدید می کنید، برنامه شما تمام محتوای صفحه خاص را مانند اسناد ثابت عادی مانند فایل های CSS و JS دانلود می کند. علاوه بر این، هنگامی که از صفحه دیگری از همان وب سایت بازدید می کنید، مرورگر شما یک بار دیگر شروع به دانلود آنها می کند. در هر صورت، اگر Leverage Browser Caching را فعال کرده باشید، فقط محتوای منحصر به فرد صفحه وب را دانلود می کند و فایل های استاتیک از برنامه شما ارائه می شود. به این ترتیب می توانید روند بهینه سازی سرعت وب سایت را تسریع کنید.

فعال کردن فشرده سازی GZIP

با فعال کردن GNU Zip یا GZIP وب سایت شما می تواند از نظر زمان و سرعت بارگذاری عملکرد خوبی داشته باشد، GZIP صفحات وب شما را از سمت سرور فشرده می کند و آن را به مرورگر کاربران شما ارسال می کند. جایی که دوباره این فایل ها فشرده نشده و در نتیجه درخواست کاربر شما از مرورگر ارائه می شوند.

 

این می تواند به کاهش اندازه صفحه وب سایت شما کمک کند، که اساساً می تواند زمان بارگیری دارایی را کاهش دهد، استفاده از اطلاعات را برای کاربر کاهش دهد و فرصت را برای ارائه اولیه صفحات شما افزایش دهد.

پلاگین های اضافی را پاک کنید

افراط در افزونه ها می تواند فعالیت شما را سخت تر و گیج تر از آنچه باید باشد کند. این می تواند سرعت انباشتگی وب سایت شما را کاهش دهد و علاوه بر این، به طور تصادفی شکاف های امنیتی ایجاد می کند که افراد می توانند از آن برای دسترسی به باطن وب سایت شما سوء استفاده کنند. اگر افزونه‌هایی نصب کرده‌اید که دیگر استفاده نمی‌کنید یا غیرضروری هستند، باید آن‌ها را غیرفعال و حذف نصب کنید.

کاهش درخواست های HTTP

هر چه درخواست های HTTP بیشتر باشد، زمان بارگذاری طولانی تر می شود. علاوه بر این، تبادل فایل‌های بزرگ‌تر به میزان قابل توجهی زمان می‌برد. بی دردسرترین روش برای کاهش تعداد درخواست های HTTP در صفحات شما این است که از تصاویر، محتویات، CSS، فلش و غیره متعدد استفاده نکنید.

فایل های جاوا اسکریپت و CSS را کوچک کنید

کوچک سازی راهی برای محدود کردن کد و افزایش صفحات وب و فایل های محتوای شما است. این یکی از استراتژی های اولیه است که برای کاهش زمان بارگذاری و استفاده از ظرفیت انتقال در سایت ها استفاده می شود.

 

تصاویر خود را بهینه کنید

اهمیت تصاویر در اتصال مشتریان به اقلام شما ثابت شده است. اگر وب سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، مشتریان مجبور به ترک آن خواهند شد که به شدت نرخ پرش شما را افزایش می دهد و در دراز مدت بر تبدیل شما تأثیر می گذارد. بهینه سازی تصویر باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحه، رتبه بندی سئو، افزایش مکالمات و افزایش تعامل کاربر می شود.

تم وب سایت خود را تغییر دهید

موضوع سایت شما نیز می تواند بر سرعت بارگذاری صفحه تأثیر بگذارد. صرف نظر از اینکه پیکربندی سرور شما چقدر عالی است، اگر تم وب سایت شما کد پیچیده ای داشته باشد، سایت شما به طرز تنبلی انباشته می شود. آن را مطابق با طراحی موبایل اول بسازید.

 

استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN)

هدف اصلی استفاده از CDN افزایش تجربه کاربر و افزایش عملکرد سایت شما است. با این حال، CDN ها نه تنها تجربه سریع تری را برای کاربران وب سایت شما تضمین می کنند، بلکه به پیش بینی خرابی سایت در صورت سیل ترافیک نیز کمک می کنند.

لینک های شکسته را رفع کنید

رتبه بندی گوگل بر اساس لینک ها است. اتصال بین صفحات سایت یک ویژگی اساسی است. در زمانی که همه چیز خوب و عالی است، هر پیوند در سایت ما دقیقاً به نقطه عالی منتهی می شود. اما گاهی اوقات لینک های شکسته در سایت شما بهترین تصور را ایجاد نمی کنند. برای فرار از این درهم تنیدگی های بالقوه، باید به طور مرتب لینک های شکسته را در کل وب سایت خود بررسی کنید.

 

تغییر مسیرها را کاهش دهید

تغییر مسیر بازدیدکنندگان از یک صفحه، به جای نگه داشتن آنها در آن صفحه، همچنین می تواند زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهد. این به این دلیل است که مرورگر و وب سرور باید به‌جای اینکه فقط یک بار داده‌ها را ارسال کنند، دائماً داده‌ها را به صفحه مقصد ارسال و دریافت کنند. سایت هایی که تغییر مسیرهای زیادی دارند می توانند تأثیر منفی بر عملکرد داشته باشند. می توانید از ابزارهایی مانند کنسول جستجوی گوگل برای شناسایی صفحاتی که باعث تغییر مسیر می شوند استفاده کنید و موارد غیر ضروری را حذف کنید.

از یک CMS قابل اعتماد استفاده کنید

یک وب سایت نقطه کانونی کل استراتژی بازاریابی اینترنتی شما است و CMS شما هسته اصلی وب سایت شما است. یک CMS واسطه را حذف می‌کند و به شما قدرت می‌دهد تا محتوای سایت خود را به‌روزرسانی و تغییر دهید. شما این ظرفیت را به دست خواهید آورد که سایت خود را به طور فزاینده ای منحصربفرد، به روزتر و به تدریج برای کاربران خود سودآور کنید. وردپرس قابل اعتمادترین CMS است که تمام نیازهای مدیریت محتوای شما را برآورده می کند و توسعه دهندگان وردپرس مانند ما می توانند به شما این اطمینان را بدهند.

پایگاه داده خود را بهینه کنید

بهینه سازی جداول پایگاه داده MySQL یکی از روش های ایجاد پیشرفت در وب سایت شما است. این کاری است که باید همیشه انجام دهید، به خصوص اگر از وردپرس یا برخی CMS های مختلف استفاده می کنید که بستگی زیادی به استفاده از پایگاه داده دارد.

 

RENDER BLOCKING JAVASCRIPT را حذف کنید

جاوا اسکریپت برای وب مدرن حیاتی است. عملکردهای قدرتمندی مانند ترسیم نمودارها و انیمیشن ها، برقراری تماس های Ajax و موارد دیگر را ارائه می دهد. با این حال، هنگامی که در یک وب سایت گنجانده می شود، می تواند زمان بارگذاری صفحه را متوقف کند و باعث شود یک صفحه پاسخگو نباشد. کاهش مقدار جاوا اسکریپت در یک صفحه می تواند عملکرد آن را بهبود بخشد.

 

کد موبایل اول را بنویسید

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که صاحبان وب‌سایت‌ها با آن روبرو هستند این است که چگونه وب‌سایت‌های خود را روان و کارآمد نگه دارند، به‌ویژه وقتی صحبت از عملکرد تلفن همراه می‌شود. مصرف کنندگان پرمشغله امروزی برای کسب اطلاعات، سرگرمی و تجارت به گوشی های هوشمند خود روی می آورند و به گذشته نگاه نمی کنند. برای ادامه، صاحبان وب‌سایت‌ها باید وب‌سایت‌های خود را برای عملکرد تلفن همراه بهینه کنند و از مجبور کردن کاربران خود بیشتر از آنچه که باید منتظر بمانند، اجتناب کنند. به جای طراحی وب سایت خود با مرورگر دسکتاپ، ابتدا مطمئن شوید که وب سایت شما موبایل است.

نتیجه:

داشتن یک وب سایت سریع هرگز به اندازه امروز ضروری نبوده است. کاربران می‌خواهند وب‌سایت‌ها سریع باشند، اگر نتوانید به انتظارات آن‌ها دست یابید، در معرض خطر از دست دادن ترافیک وب‌سایت زیادی قرار خواهید گرفت و در نهایت کاربران وفادار یا درآمد خود را از دست خواهید داد.

 

در Star Knowledge، سه چیز وجود دارد که ما بسیار جدی در نظر می گیریم: امنیت وب سایت، دسترسی، و زمان بارگذاری وب سایت / عملکرد. ما از برخی ابزارها برای تست عملکرد استفاده می کنیم که شامل GTmetrix، Pingdom، و Google's Page Speed ​​Insights است.

 

ما بیشتر به موارد زیر توجه می کنیم

 

دارایی های رسانه چقدر طول می کشد تا بارگذاری شوند؟ این ممکن است تصاویری را در محتوا نشان دهد که دارای وضوح بیش از حد بزرگ یا بسیار بالا هستند.

آیا هیچ اسکریپتی سرعت سایت را کاهش می دهد؟

آیا فایل های CSS یا JS هستند که می توانند فشرده شوند تا دانلود و رندر سریعتر انجام شود؟

دامنه های بدون کوکی

خطای HTTP 404 (یافت نشد).

اگر مشتاقید درباره عملکرد وب سایت و نحوه سریعتر کردن سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، خدمات پشتیبانی و نگهداری ما را مرور کنید، برای خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت ما با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از وردپرس برای وب سایت

۱۷ بازديد

مزایای استفاده از وردپرس برای وب سایت چیست؟

 

 

طراحی سایت

وردپرس چیست؟

وردپرس اپلیکیشنی است که به راحتی امکان ساخت وب سایت و انتشار مطالب آنلاین را فراهم می کند. این یک مدیریت منبع باز به عنوان یک نرم افزار ساخته شده است تا ایجاد و ویرایش وب سایت های شخصی را آسان کند. این یک ابزار محبوب برای افرادی است که تجربه برنامه نویسی ندارند و می خواهند وب سایت و وبلاگ ایجاد کنند.

مزایای استفاده از وردپرس برای وب سایت چیست؟

مزایای استفاده از وردپرس برای وب سایت:

 

انعطاف پذیر برای تغییر نیازها: برای راه اندازی سایت های شرکت های بزرگ، مدیریت مشاغل کوچک و ایجاد وبلاگ های شخصی استفاده می شود. سایت وردپرس شامل خدمات کامل فروشگاه های تجارت الکترونیک، برای نمایش نمونه کارها یا میزبانی یک شبکه اجتماعی است.

طراحی واکنش گرا:

این بهترین مکان برای دریافت ترافیک برای وب سایت های تجاری است، زیرا برای دسترسی به خریداران بالقوه در کانال تلفن همراه باید واکنش گرا باشد. وردپرس یک طراحی واکنشگرا ارائه می دهد که تضمین می کند وب سایت به طور یکپارچه بر روی دستگاه های مختلف اجرا می شود، بدون نیاز به تلاش اضافی برای توسعه وب سایت های جداگانه برای اجرا بر روی آنها.

پلت فرم خود میزبانی:

وردپرس یک پلت فرم وبلاگ نویسی شناخته شده است زیرا امکان انتخاب میزبانی خود را ارائه می دهد. استفاده از یک وبلاگ وردپرس خود میزبان آسان و نسبتاً ارزان است. کاربر می تواند نام سفارشی خود را به جای نام زیر دامنه انتخاب کند.

 

توسعه کاربر پسند:

وردپرس دارای مضامین ژنتیکی، پلاگین های کاربرپسند و ساده برای مراقبت از ویژگی هایی است که باعث می شود اجزای آن برای توسعه دهندگان دوستانه باشد. هر شرکت توسعه دهنده وردپرس خوب دارای توسعه دهندگان متخصص است و ممکن است به طور موثر سایت های وردپرس را مدیریت کند.

 

قابل اطمینان برای استفاده:

به وب سایت اجازه می دهد بدون هیچ خطایی اجرا شود و باید به اندازه کافی سریع باشد تا به مرور سریع کمک کند. وب سایت های وردپرسی بسیار قابل اعتماد هستند و پلتفرم را تجاری و کاربر پسند می کنند.

چرا وردپرس مهم است؟

وردپرس به توسعه دهندگان در تطبیق فناوری جدید و مدرن کمک می کند و همچنین به اهداف تجاری کمک می کند. وردپرس فرصتی را برای افراد ایجاد می‌کند تا محتوای خود را بدون دردسر به‌روزرسانی و ویرایش کنند، بنابراین کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. انعطاف پذیر است و با حمایت از معاملات تجاری اعتماد را به دست آورده است.

مزایای وردپرس چیست؟

استفاده از آن آسان و کاربر پسند است.

بسیار مقرون به صرفه زیرا تقریباً همه چیز در آنجا رایگان است

وردپرس دارای یک انجمن پر جنب و جوش از سراسر جهان است.

به وب سایت تجارت الکترونیک کمک می کند

مزایای استفاده از وردپرس برای وب سایت چیست؟

۲۱ بازديد
 
 

 

طراحی سایت

وردپرس چیست؟

وردپرس اپلیکیشنی است که به راحتی امکان ساخت وب سایت و انتشار مطالب آنلاین را فراهم می کند. این یک مدیریت منبع باز به عنوان یک نرم افزار ساخته شده است تا ایجاد و ویرایش وب سایت های شخصی را آسان کند. این یک ابزار محبوب برای افرادی است که تجربه برنامه نویسی ندارند و می خواهند وب سایت و وبلاگ ایجاد کنند.

مزایای استفاده از وردپرس برای وب سایت چیست؟

مزایای استفاده از وردپرس برای وب سایت:

 

انعطاف پذیر برای تغییر نیازها: برای راه اندازی سایت های شرکت های بزرگ، مدیریت مشاغل کوچک و ایجاد وبلاگ های شخصی استفاده می شود. سایت وردپرس شامل خدمات کامل فروشگاه های تجارت الکترونیک، برای نمایش نمونه کارها یا میزبانی یک شبکه اجتماعی است.

طراحی واکنش گرا:

این بهترین مکان برای دریافت ترافیک برای وب سایت های تجاری است، زیرا برای دسترسی به خریداران بالقوه در کانال تلفن همراه باید واکنش گرا باشد. وردپرس یک طراحی واکنشگرا ارائه می دهد که تضمین می کند وب سایت به طور یکپارچه بر روی دستگاه های مختلف اجرا می شود، بدون نیاز به تلاش اضافی برای توسعه وب سایت های جداگانه برای اجرا بر روی آنها.

پلت فرم خود میزبانی:

وردپرس یک پلت فرم وبلاگ نویسی شناخته شده است زیرا امکان انتخاب میزبانی خود را ارائه می دهد. استفاده از یک وبلاگ وردپرس خود میزبان آسان و نسبتاً ارزان است. کاربر می تواند نام سفارشی خود را به جای نام زیر دامنه انتخاب کند.

 

توسعه کاربر پسند:

وردپرس دارای مضامین ژنتیکی، پلاگین های کاربرپسند و ساده برای مراقبت از ویژگی هایی است که باعث می شود اجزای آن برای توسعه دهندگان دوستانه باشد. هر شرکت توسعه دهنده وردپرس خوب دارای توسعه دهندگان متخصص است و ممکن است به طور موثر سایت های وردپرس را مدیریت کند.

 

قابل اطمینان برای استفاده:

به وب سایت اجازه می دهد بدون هیچ خطایی اجرا شود و باید به اندازه کافی سریع باشد تا به مرور سریع کمک کند. وب سایت های وردپرسی بسیار قابل اعتماد هستند و پلتفرم را تجاری و کاربر پسند می کنند.

چرا وردپرس مهم است؟

وردپرس به توسعه دهندگان در تطبیق فناوری جدید و مدرن کمک می کند و همچنین به اهداف تجاری کمک می کند. وردپرس فرصتی را برای افراد ایجاد می‌کند تا محتوای خود را بدون دردسر به‌روزرسانی و ویرایش کنند، بنابراین کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. انعطاف پذیر است و با حمایت از معاملات تجاری اعتماد را به دست آورده است.

مزایای وردپرس چیست؟

استفاده از آن آسان و کاربر پسند است.

بسیار مقرون به صرفه زیرا تقریباً همه چیز در آنجا رایگان است

وردپرس دارای یک انجمن پر جنب و جوش از سراسر جهان است.

به وب سایت تجارت الکترونیک کمک می کند

وب سایت سفارشی استاندارد

۱۹ بازديد

وب سایت سفارشی استاندارد

ارائه وب‌سایت استاندارد ما برای مشاغل کوچک و متوسط ​​که می‌خواهند یک وب‌سایت سفارشی با طراحی مدرن با قیمتی مقرون‌به‌صرفه داشته باشند، یا برای کسانی که می‌خواهند چیزی حماسی باشند، اما نیاز به یک وب‌سایت دارند که به سرعت راه‌اندازی شود.

برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط، محصول وب سایت استاندارد ما تعادل کاملی بین زیبایی شناسی، عملکرد و مقرون به صرفه بودن است. مطمئن نیستید کدام گزینه برای شما بهترین است؟ برای شروع گفتگو با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک می کنیم تا در بهترین مسیر برای کسب و کارتان راهنمایی کنید.

طراحی سایت ارزان در تبریز

وب سایت سفارشی

وب سایت ما برای مشاغلی که می خواهند یک وب سایت حماسی با طراحی خیره کننده داشته باشند عالی است. هر وب‌سایت که می‌سازیم به دقت قاب سیمی شده است، از ابتدا به صورت دستی کدگذاری شده است، همه محتوا برای سئو بهینه‌سازی شده است و فقط با تخیل جمعی ما محدود می‌شود.

 

برای مشاغلی که بهترین ها را می خواهند یا برای کسانی که نیازهای پیچیده دارند، وب سایت ما برای شما مناسب است. مطمئن نیستید کدام گزینه برای شما بهترین است؟ برای شروع گفتگو با ما تماس بگیرید و ما شما را در بهترین مسیر برای رسیدن به اهدافتان راهنمایی خواهیم کرد.

 

بهینه سازی وب سایت

آیا در حال حاضر یک وب سایت دارید، اما می خواهید آن را بهبود بخشید؟ خدمات بهینه سازی وب سایت ما تجربه کاربری (UX)، دسترسی و تبدیل وب سایت شما را بهبود می بخشد.

 

دیگر تنها داشتن یک وب سایت کافی نیست، حتی زمانی که اطلاعات درستی را ارائه می دهد. کاربران بی حوصله هستند و اگر نتوانند آنچه را که به دنبالش هستند بیابند، سفارش خود را ثبت کنند یا دست خود را به عنوان سرنخ به سرعت و به راحتی بالا ببرند، آنها را ترک خواهند کرد و پولی را که برای بازاریابی خرج کرده اید تا کاربر به وب سایت خود برسد. هدر خواهد رفت.

پشتیبانی وب سایت

متداول ترین چیزی که مردم در اولین تماس با ما به ما می گویند این است که شخصی که اکنون وب سایت آنها را مدیریت می کند به آنها پاسخ نمی دهد یا تغییرات خود را به سرعت انجام نمی دهد. اگر این یک نقطه دردناک برای شما است، دیگر به دنبال آن نباشید. ارائه زمان تحویل سریع درخواست های پشتیبانی از روز اول در هسته اصلی فلسفه ما بوده است.

 

روند ما برای درخواست پشتیبانی نمی تواند ساده تر باشد. به سادگی به آدرس ایمیل پشتیبانی ما ایمیل بزنید و یک بلیط پشتیبانی به طور خودکار برای شما باز می شود. بلیط شما سپس به مناسب ترین کارشناس تیم ما اختصاص داده می شود تا درخواست شما را ظرف یک یا دو ساعت بررسی کند. از آنجا، کارشناس تعیین شده برای بلیط شما درخواست را تکمیل می کند و در صورت هرگونه سوال با شما تماس می گیرد یا به شما اطلاع می دهد که درخواست شما تکمیل شده است. آسان، سریع و مقرون به صرفه.

میزبانی وب سایت مدیریت شده

میزبانی وب سایت چیزی است که وب سایت شما را در اینترنت در دسترس جهانیان قرار می دهد. وب سایت شما بر روی سروری قرار دارد که برای ارائه وب سایت شما به هر کسی که می خواهد آن را ببیند طراحی شده است.

 

مهمترین جنبه میزبانی وب سایت، در دسترس بودن یا آپتایم بودن آن است، که ما آن را در زمان واقعی برای هرگونه رویداد غیرمنتظره نظارت می کنیم. دومین بخش مهم میزبانی وب سایت، عملکرد است. وب سرور باید قدرت پردازش و حافظه کافی برای مدیریت وب سایت شما داشته باشد.

 

چه یک وب سایت کوچک با ترافیک بیشتر محلی، یک وب سایت بزرگ با ترافیک ملی یا جهانی، یا یک برنامه وب با نیازهای cpu/حافظه بالا داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. برای شروع با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت در تبریز

۲۱ بازديد

 

طراحی سایت در تبریز

 

این روزها، هر کسب و کاری دارای رقبای متعددی است و پیشی گرفتن از رقبا سخت تر می شود. از طریق نوآوری مبتنی بر فناوری، بسیاری از شرکت ها موفق می شوند از رقبا پیشی بگیرند.

 

یکی از راه‌های کسب جایگاه خود در بازار، ایجاد یک وب‌سایت کارآمد است که توجه مصرف‌کننده را به خود جلب می‌کند. جذب مشتریان به یک وب سایت دشوار است، به خصوص زمانی که بسیاری دیگر برای جلب توجه آنها رقابت می کنند. برای ایجاد ترافیک وب سایت، باید یک طراحی وب برنامه ریزی شده داشته باشید. در اینجا برخی از جنبه های کلیدی هر طراحی وب موفق وجود دارد.

طراحی سایت در تبریز-طراحی سایت ارزان در تبریز-طراحی سایت-سئو و پشتیبانی

1. ناوبری

بر توسعه یک نقشه سایت تمرکز کنید که پیوندهایی به اطلاعات ضروری را نشان می دهد و استفاده از آن ساده است و به کاربران امکان می دهد حداقل کلیک ها را برای رسیدن به مقصد مورد نظر داشته باشند. اطلاعاتی که دسترسی به آنها دشوار است، کاربر را ناامید می کند و آنها به وب سایت رقیب تغییر می کنند.

2. قابلیت استفاده

کاربران وب سایت های زیادی برای دسترسی به اطلاعات مشابه دارند. اگر وب سایت شما کاربر پسند نباشد، به سرعت آن را رها می کنند. طرح باید ساده، با حداقل کلمات و تمرکز بیشتر بر روی گرافیک باشد. برگه جستجو باید مکان یابی آسان و کارآمد باشد. شما می توانید با استفاده از فضای سفید به این هدف برسید. همانطور که از نام آن پیداست، فضاهای سفید مناطق خالی هستند. آنها به سبک مینیمال اضافه می کنند، اما توسعه دهندگان از آنها برای جلب توجه به پیوندها و دکمه های مهم استفاده می کنند. سعی کنید بعد از هر عنصر فضای خالی بگذارید تا اطلاعات به طور یکنواخت پخش شوند و یک رابط کاربر پسند ایجاد کنید.

 

مهمتر از همه، وب سایت باید به اندازه های مختلف صفحه نمایش، از جمله تبلت، گوشی های هوشمند، و لپ تاپ فرمت شود. اکثر کاربران وب‌سایت‌ها را از طریق تلفن جستجو می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که طرح‌بندی تلفن همراه نه تنها در دسترس است، بلکه کاربر پسند نیز هست.

3. ظاهر

یکی دیگر از اجزای حیاتی طراحی وب، ظاهر است. هنگام تمرکز بر ظاهر بصری وب سایت، به مخاطبان خود و طراحی که بیشتر برای آنها جذاب است فکر کنید. یک گزینه چیدمان ایمن انتخاب یک تم پرطرفدار مانند مینیمالیسم است. طراحی جذاب کاربران را وادار می کند تا مدت بیشتری در وب سایت بمانند.

 

ظاهر نیز باید نشان دهنده هویت برند شما باشد. رنگ‌ها، فونت‌ها و گرافیک‌هایی را که می‌توانید مکرراً در وب‌سایت اعمال کنید، انتخاب کنید. با گذشت زمان این سبک با نام تجاری شما مترادف می شود و به برجسته شدن آن کمک می کند. همین موضوع را در سایر پلتفرم‌های خود نیز اعمال کنید. پس از ایجاد هویت برند با موضوع خود، تغییر آن می تواند اثرات نامطلوبی داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که موضوعی که در ابتدا انتخاب می‌کنید با روندهای آینده همراه خواهد بود.

4. سئو

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو تکنیکی است که به وب سایت شما کمک می کند تا در مقایسه با سایر وب سایت هایی که دارای جایگاه مشابه هستند رتبه بالاتری داشته باشد. برای ایجاد سئوی خوب، باید جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید تا آنچه را که مخاطبان شما به دنبال آن هستند، پیدا کنید. می‌توانید از نرم‌افزارهای تحلیلی استفاده کنید، با یک شرکت توسعه‌دهنده وب مانند راهکار الکترونیک سهند مشورت کنید، یا برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط به سایت‌های رقبا نگاه کنید. اطمینان حاصل کنید که از دانش کلمات کلیدی خود در فراداده و محتوای وب سایت استفاده می کنید. یادآوری این نکته ضروری است که الگوریتم گوگل برای سئو دائما در حال تغییر است. اگر می خواهید وب سایت شما مرتبط باقی بماند، با به روز رسانی ها همراه باشید.

5. Call to Action

وب‌سایت‌ها باید کاربر را درگیر کنند و یکی از راه‌های دستیابی به این امر، فراخوانی به اقدامات است. اینها عباراتی هستند که به کاربر می گویند چه کاری انجام دهد، مانند «اکنون خرید کنید» و «با ما تماس بگیرید». Call to action باید برجسته باشد و به راحتی برای کاربران پیدا شود. با قرار دادن صحیح آنها در سراسر وب سایت خود، کاربران مدت بیشتری در سایت می مانند.

6. بر روی تصاویر تاکید کنید

کاربران ترجیح می دهند بیشتر دانش را از طریق تصاویر بصری درک کنند تا کلمات. اگر وب سایت شما محصولاتی را نمایش می دهد، مطمئن شوید که تصاویر با کیفیت هستند. همچنین می توانید طرح بندی کارت را در صفحه اصلی قرار دهید. طرح کارت نشان دهنده پیوندهای عنوان با تصاویر و کلمات است. این طراحی وب به کاربران نمایشی بصری از هر عنوان را می دهد که علاقه آنها را افزایش می دهد و آنها را طولانی تر درگیر می کند.

7. سیستم مدیریت محتوا

CMS یا سیستم مدیریت محتوا، ویژگی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار از آن غافل هستند. با این حال، بسیار مهم است که وب سایت خود را برای طولانی مدت مرتبط نگه دارید. احتمالاً وب سایت شما در زمان راه اندازی طراحی و چیدمان مناسبی خواهد داشت. با تغییر زمان، رابط های وب سایت تکامل می یابند و وب سایت شما در خطر قدیمی شدن است. برای اطمینان از اینکه همیشه با ایجاد تغییرات با روندها همراه هستید، به CMS نیاز دارید. بدون آن، باید بارها و بارها با یک توسعه دهنده تماس بگیرید تا از طریق کدنویسی تغییراتی ایجاد کنید.

 

8. زمان چرخش

زمان چرخش زمانی است که طول می کشد تا وب سایت شما راه اندازی و اجرا شود. عناصری که به طراحی اضافه می کنید، مانند پیوندها و گرافیک ها، همگی به این زمان بارگذاری اضافه می کنند. گاهی اوقات برای کارآمد ساختن یک وب سایت، افراد بدون در نظر گرفتن زمان چرخش، به اضافه کردن پیوندها ادامه می دهند. اگر یک وب‌سایت بیش از سه ثانیه طول بکشد، کاربران منتظر نمی‌مانند و در عوض به سمت صفحات رقیب می‌روند. وب خود را طوری طراحی کنید که سریع بارگیری شود بدون اینکه اجزای ضروری را از بین ببرید.

پینوشت

ایجاد یک وب سایت کارآمد و با مدیریت خوب نیاز به زمان و تلاش دارد. شما باید ماه ها به طور مداوم روی آن کار کنید و قبل از ایجاد جنبه هایی که مشتریان بالقوه را جذب می کنند، تنظیمات را انجام دهید.

 

حتی پس از آن، شما باید به طور مداوم به رقابت دسترسی داشته باشید و استراتژی های توسعه وب بیشتری را برای ادامه جذب مشتریان جدید و حفظ وفاداری مشتریان قدیمی ادغام کنید

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

۲۰ بازديد

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

 

 

 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیند درک رفتار جستجوگر و مخاطبان و بهینه سازی محتوای وب برای ارائه یک تجربه مرتبط است. این شامل عناصر ضروری تسلط فنی وب است، از جمله ارائه دستورالعمل ها، حاشیه نویسی ها و سیگنال هایی برای موتورهای جستجو برای خزیدن کارآمد، فهرست بندی و در نتیجه رتبه بندی یک صفحه وب. این فرآیند در نهایت منجر به افزایش ترافیک جستجو و درآمد می شود.

طراحی سایت در تبریز،طراحی سایت در تبریز،طراحی سایت ارزان در تبریز

ما معتقدیم سئوی با کیفیت به ایجاد یک تجربه کاربری بهتر کمک می کند. رویکرد ما در Merkle بر ارتباط و کارایی فنی تمرکز دارد: کمک به موتورهای جستجو برای ارائه نتیجه مناسب، در زمان مناسب، با پیام‌رسانی مناسب به کاربر مناسب. هنگامی که این هدف عالی مورد اصابت قرار می گیرد، اتفاقات شگفت انگیزی برای ترافیک، درآمد و رشد یک تجارت رخ می دهد. برای میلیون ها کاربر در روز، تجربه کاربری از نتایج جستجو شروع می شود

 

سئوی فنی چیست؟

سئوی فنی با تنظیماتی که می‌توانند در وب‌سایت و سرور پیاده‌سازی شوند (مانند عناصر صفحه، پاسخ‌های هدر HTTP، نقشه‌های سایت XML، تغییر مسیرها، داده‌های متا و غیره) تعریف می‌شود. کار فنی سئو تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر خزیدن موتورهای جستجو، نمایه سازی و در نهایت رتبه بندی دارد. به این ترتیب، سئوی فنی شامل تجزیه و تحلیل، تحقیق کلمات کلیدی، توسعه پروفایل بک لینک یا استراتژی های رسانه های اجتماعی نمی شود.

#طراحی سایت ارزان در تبریز#طراحی سایت در تبریز#طراحی سایت